lørdag, september 15, 2007

Tur i strålende sol og kulingkast


Utrolig hva en kan oppdage av uoppdagede plasser. I dag dro jeg ut i H20'en og fikk i starten vinden imot. Det gjorde ingen ting, en gammel seiler ser når vindkastene kommer så kvessene bød ikke på overraskelser.
Jeg padler i Arendalstraktene og denne gangen gikk turen ut Natvigløpet til Flagemoen for deretter å utforske utsiden av Aspholmen. Der var det lune viker, 14 hegrer som hvilte seg og sjøørret som spratt rundt hvert nes. De lune vikene var et nytt funn for meg, der kan det være fint å ta en rast en annen gang.

Bildene viser ulike steder jeg har padlet. En gang dro jeg og yngstesønnen så langt opp Nidelva vi kunne. Dit men ikke lengre. Jeg har noen bilder fra Sømkilen som grenser mellom Arendal og Grimstad

Ingen kommentarer: